Nasz hotel oferuje całoroczne zakwaterowanie dla psów. Goście hotelowi mają do dyspozycji "prywatne pokoje" z wyjściem na swój "prywatny" wybieg. Spokojna okolica w otoczeniu pobliskich lasów, łąk i stawu sprawią, że zwierzęta spędzą tu prawdziwe wakacje.
Nasz rodzinny hotel dla psów wyróżnia indywidualne podejście do każdego zwierzaka.
Każdemu psu zapewniamy całodobową profesjonalną opiekę - zostawiacie Państwo swoje pupile pod opieką lekarza i technika weterynarii.
Każdy zwierzak może liczyć tutaj na zabawę i odpoczynek. Nasze doświadczenie pozwala nam poznać potrzeby i problemy zwierząt, dlatego opieka, którą otoczymy Waszych podopiecznych będzie ze wszech miar fachową opieką.
Ceny pobytu w Hotelu uzależnione są od:
- rasy,
- wielkości psa,
- stanu zdrowia,
- czasu pobytu.
REGULAMIN HOTELU DLA PSÓW "POD LIPAMI":
- Hotel gwarantuje całodobową opiekę, komfortowe i bezpieczne całoroczne warunki pobytu psa, wyżywienie według ustaleń właściciela, stały dostęp do wody, indywidualne wybiegi, spacery i zabawy zgodnie z indywidualnymi potrzebami zwierzęcia.
- Hotel zobowiązuje się otoczyć najlepszą opieką każde powierzone zwierzę, troszczyć się o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
- Zakwaterowanie w naszym hotelu odbywa się na podstawie umowy powierzenia pod opiekę, spisywanej w dniu pozostawienia zwierzęcia w hotelu.
- Właściciel lub osoba przez nią reprezentowana, pozostawiający zwierzę w Hotelu podpisuje oświadczenie, w którym zapewnia, że pies jest zdrowy, określa termin przebywania zwierzęcia w Hotelu, pozostawiając dane kontaktowe.
- Właściciel zobowiązuje się udzielić wszystkich, prawdziwych informacji o zwierzęciu, które przekazuje pod opiekę.
- Każda osoba, pozostawiająca zwierzę w hotelu zobowiązana jest do przedłożenia aktualnej książeczki zdrowia zwierzęcia (szczepienia, odrobaczenie).
- Psy przyjmowane do Hotelu powinny posiadać własną obrożę, smycz, ewentualnie kaganiec.
- Właściciel zwierzęcia może pozostawić jego posłanie i/lub ulubioną zabawkę.
- Ze względu na bezpieczeństwo i komfort innych zwierząt nie przyjmujemy zwierząt:
a) bez ważnej i aktualnej książeczki zdrowia zwierzęcia;
b) bez wymaganych szczepień i zabezpieczeń przeciw endo i ektopasożytom;
c) chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt;
d) suczek w cieczce i ciąży lub rui;
e) szczeniąt / kociąt do 6 m-ca życia;
- Odbiór i przywóz zwierząt odbywa się w godzinach 16:00-18:00, po wcześniejszym ustaleniu. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość umówienia się na inną godzinę.
- Doba hotelowa trwa od godz. Dostarczenia zwierzęcia do godz. 16:00 dnia następnego.
- Płatność za pobyt w Hotelu uiszczany jest z góry gotówką lub przelewem na konto zgodnie z aktualnym cennikiem hotelu.
- Pierwszeństwo przyjęcia do Hotelu mają zwierzęta, których planowany pobyt w określonym terminie został wcześniej opłacony i odnotowany w kalendarzu rezerwacji.
- Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia pod opiekę z powodu braku miejsc, a także bez podania przyczyny.
- Pobyt w Hotelu może zostać przedłużony jedynie za zgodą Hotelu. W takim przypadku, za przedłużenie pobytu zwierzęcia Hotel pobiera standardowe opłaty, określone w cenniku.
- W przypadku samowolnego przedłużenia terminu pobytu zwierzęcia w Hotelu, bez uprzedniego, wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie lub bez otrzymanej zgody Hotelu, za każdą rozpoczętą dobę, Hotel nalicza opłaty w wysokości powiększonej o 100% ceny wg cennika.
- Właściciel lub osoba przez nią reprezentowana może odebrać zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie z Hotelem.
- W przypadku skrócenia terminu pobytu zwierzęcia w Hotelu, wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
- W przypadku, gdy właściciel osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z Hotelu w umówionym terminie i:
a) będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w Hotelu usługi,
b) nie skontaktuje się z Hotelem w terminie 3 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji;
c) nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od obsługi Hotelu pod numerem telefonu, który podał przy rezerwacji miejsca w Hotelu;
d) lub poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji;
to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
- Stwierdzenie faktu porzucenia zwierzęcia, uprawnia Hotel do przekazania porzuconego zwierzęcia osobom trzecim i wystąpienia wobec właściciela na drogę sądową.
- W przypadku ewentualnej interwencji weterynaryjnej, właściciel zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Koszty całej usługi weterynaryjnej pokrywa właściciel.
- W sytuacji śmiertelnego zejścia zwierzęcia w czasie jego pobytu w Hotelu, zwłoki zwierzęcia zostaną przekazane do wskazanej przez właściciela Kliniki Weterynaryjnej celem wykonania sekcji zwłok ustalających przyczynę śmierci zwierzęcia. Jej koszty ponosi właściciel zwierzęcia. W przypadku ujawnienia przyczyny leżącej po stronie Hotelu, wszystkie koszty przechodzą na Hotel.
- Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.
- W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.