001

Nasz hotel oferuje całoroczne zakwaterowanie dla psów. Goście hotelowi mają do dyspozycji "prywatne pokoje" z wyjściem na swój "prywatny" wybieg. Spokojna okolica w otoczeniu pobliskich lasów, łąk i stawu sprawią, że zwierzęta spędzą tu prawdziwe wakacje.

Nasz rodzinny hotel dla psów wyróżnia indywidualne podejście do każdego zwierzaka.

Każdemu psu zapewniamy całodobową profesjonalną opiekę - zostawiacie Państwo swoje pupile pod opieką lekarza i technika weterynarii.

Każdy zwierzak może liczyć tutaj na zabawę i odpoczynek. Nasze doświadczenie pozwala nam poznać potrzeby i problemy zwierząt, dlatego opieka, którą otoczymy Waszych podopiecznych będzie ze wszech miar fachową opieką.

002Ceny pobytu w Hotelu uzależnione są od: 

  • rasy,
  • wielkości psa,
  • stanu zdrowia,
  • czasu pobytu.

 

REGULAMIN HOTELU DLA PSÓW "POD LIPAMI":

  1. Hotel gwarantuje całodobową opiekę, komfortowe i bezpieczne całoroczne warunki pobytu psa, wyżywienie według ustaleń właściciela, stały dostęp do wody, indywidualne wybiegi, spacery i zabawy zgodnie z indywidualnymi potrzebami zwierzęcia.
  2. Hotel zobowiązuje się otoczyć najlepszą opieką każde powierzone zwierzę, troszczyć się o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
  3. Zakwaterowanie w naszym hotelu odbywa się na podstawie umowy powierzenia pod opiekę, spisywanej w dniu pozostawienia zwierzęcia w hotelu.
  4. Właściciel lub osoba przez nią reprezentowana, pozostawiający zwierzę w Hotelu podpisuje oświadczenie, w którym zapewnia, że pies jest zdrowy, określa termin przebywania zwierzęcia w Hotelu, pozostawiając dane kontaktowe. 
  5. Właściciel zobowiązuje się udzielić wszystkich, prawdziwych informacji o zwierzęciu, które przekazuje pod opiekę.
  6. Każda osoba, pozostawiająca zwierzę w hotelu zobowiązana jest do przedłożenia aktualnej książeczki zdrowia zwierzęcia (szczepienia, odrobaczenie).
  7. Psy przyjmowane do Hotelu powinny posiadać własną obrożę, smycz, ewentualnie kaganiec.
  8. Właściciel zwierzęcia może pozostawić jego posłanie i/lub ulubioną zabawkę.
  9. Ze względu na bezpieczeństwo i komfort innych zwierząt nie przyjmujemy zwierząt:
    a) bez ważnej i aktualnej książeczki zdrowia zwierzęcia;
    b) bez wymaganych szczepień i zabezpieczeń przeciw endo i ektopasożytom; 
    c) chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt;
    d) suczek w cieczce i ciąży lub rui;
    e) szczeniąt / kociąt do 6 m-ca życia;
  10. Odbiór i przywóz zwierząt odbywa się w godzinach 16:00-18:00, po wcześniejszym ustaleniu. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość umówienia się na inną godzinę.
  11. Doba hotelowa trwa od godz. Dostarczenia zwierzęcia do godz. 16:00 dnia następnego.
  12. Płatność za pobyt w Hotelu uiszczany jest z góry gotówką lub przelewem na konto zgodnie z aktualnym cennikiem hotelu.
  13. Pierwszeństwo przyjęcia do Hotelu mają zwierzęta, których planowany pobyt w określonym terminie został wcześniej opłacony i odnotowany w kalendarzu rezerwacji.
  14. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia pod opiekę z powodu braku miejsc, a także bez podania przyczyny.
  15. Pobyt w Hotelu może zostać przedłużony jedynie za zgodą Hotelu. W takim przypadku, za przedłużenie pobytu zwierzęcia Hotel pobiera standardowe opłaty, określone w cenniku.
  16. W przypadku samowolnego przedłużenia terminu pobytu zwierzęcia w Hotelu, bez uprzedniego, wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie lub bez otrzymanej zgody Hotelu, za każdą rozpoczętą dobę, Hotel nalicza opłaty w wysokości powiększonej o 100% ceny wg cennika.
  17. Właściciel lub osoba przez nią reprezentowana może odebrać zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie z Hotelem.
  18. W przypadku skrócenia terminu pobytu zwierzęcia w Hotelu, wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
  19. W przypadku, gdy właściciel osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z Hotelu w umówionym terminie i: 
    a) będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w Hotelu usługi,
    b) nie skontaktuje się z Hotelem w terminie 3 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji;
    c) nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od obsługi Hotelu pod numerem telefonu, który podał przy rezerwacji miejsca w Hotelu;
    d) lub poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji;
    to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
  20. Stwierdzenie faktu porzucenia zwierzęcia, uprawnia Hotel do przekazania porzuconego zwierzęcia osobom trzecim i wystąpienia wobec właściciela na drogę sądową.
  21. W przypadku ewentualnej interwencji weterynaryjnej, właściciel zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Koszty całej usługi weterynaryjnej pokrywa właściciel.
  22. W sytuacji śmiertelnego zejścia zwierzęcia w czasie jego pobytu w Hotelu, zwłoki zwierzęcia zostaną przekazane do wskazanej przez właściciela Kliniki Weterynaryjnej celem wykonania sekcji zwłok ustalających przyczynę śmierci zwierzęcia. Jej koszty ponosi właściciel zwierzęcia. W przypadku ujawnienia przyczyny leżącej po stronie Hotelu, wszystkie koszty przechodzą na Hotel.
  23. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w Hotelu.
  24. W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
(C) 2014 - 2019 Gabinet Weterynaryjny "Pod Lipami" Nowa Dęba | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies